בעת הפקת פודקאסט התחקיר לפודקאסט הינו שלב קריטי בהצלחתו. דבר אחד אפשר להגיד – אל ותאלתרו! כניסה לאולפן ללא הכנה מוקדמת לא תגרום לכם להישמע יותר אותנטיים או טבעיים אלא פשוט לא מוכנים.
תחקיר מעמיק זאת ההבטחה להפקת פודקאסט מוצלח
פודקאסט מוצלח מתחיל מתחקיר ומהיכרות עמוקה עם או התוכן. ההקלטה מוצלחת יכולה להביא תקצירים של נושאים או חדשות בתחום, תשובות לשאלות אופייניות לתחום או כאלו הנוגעות למוצר מסוים המסייע לכם כמשווקים בתקשורת עם הלקוחות או להנגיש מידע למאזינים שלכם.
כדי לעשות את כל אלה צריך לזהות את הדוברים שישתתפו בכל פרק, בין אם כמראיינים ובין אם כמרואיינים. לעיתים נזמין להשתתפות בעלי דעה או בעלי מקצוע מהתחום כדי לנהל ביניהם שיחה ללא היררכיה של מראיין מול מרואיין. אם אנחנו יודעים לטובת מי אנחנו מייצרים את הפודקאסט אנחנו יודעים גם מי האנשים שהכי נכון לארח במסגרתו. אירוח של מובילי דעה המומחים בתחום או כאלה שמסוגלים להציע ידע חדש ויודעים לעשות זאת מול מיקרופון, יבנה וירחיב את אוכלוסיית המאזינים שלנו.
פנו אלי (אלעד אבוהב) ישירות לשיחת היכרות.
אתם מוכנים לשלב ג? שלב כתיבת הפודקאסט.