פורסם בתאריך 20.10.20

ג'ינגל עסקי או פאנטון – מה היתרונות לעסק שלך?

רבותי זוהי עובדה – לקוחות הממתינים לנציג מכורת או שירות ,לא אוהבים להמתין למענה טלפוני פאסיבי – כלומר צליל המתנה או אפילו רק מוזיקה. כאן בדיוק נכנס לתפקיד הג'ינגל העסקי או בשמו האחר הפאנטון – במילים אחרות אתם שימוש בזמן המתנה ומנעימים ללקוח את הדקה או שתיים (או העשרים) עד למענה.
כשאני מדבר על ג'ינגל עסקי או פאנטון אני מתכוון לאותו מסר מילולי עם או בלי מוזיקת רקע אותו הלקוחות שומעים בעת ההמתנה. במאמר זה אנסה לשפוך קצת אור על היתרונות שלכם כעסק ביצירת ג'ינגל עסקי.
 

בואו נרגיע את הלקוח  ע"י טקסט קליל עם קריינות מקצועית

דבר ראשון יש לזכור שהלקוח פה שבוי ולא היה מעוניין בכלל לשמוע את הג'ינגל העסקי. זה רק עניין של זמן עד שהלקוח או הלקוח יאבדו את סבלנותם. על כן הטקסט צריך להיות מרגיע ולא מלחיץ:
בלי יותר מדי אינפורמציה
קריינות רגועה ומקצועית
הפסקות בין סוגי המידע
מוזיקה נעימה ולא צורמת

 

פרסמו ערוצי תקשורת נוספים

למרות שלקוחות המתקשרים מחפשים את המענה הטלפוני, תיידעו את הלקוח או הלקוחה שיש לכם עוד ערוצי תקשורת כגון אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק, וואטס אפ, השארת הודעה וכד'.
 

נצלו את הזמן השיווקי העומד לרשותכם

השתמש בזמן בהמתנה כמשאב שיווקי יקר שיש לכם בחינם.כמו שציינתי קודם הלקוח או הלקוחה שבויים פה ולא מרצון. מה שנשאר לנו זה להגביר את מאמצי הפרסום שלכם תוך שימוש בזמן המתנה. אנחנו בוויס אובר יודעים איך לכתוב טקסט שיווקי שאינו חודרני.
 

מיתוג קולי

המיתוג קולי היום הוא עניין שבשגרה. כבר פיתחתם לוגו, אתר, ניירות מכתבים, כריסי ביקור דיגיטליים אבל מה עם מיתוג בשמע? אופציה נוספת היא להבחין בין המותג שלך לתחרות שלך עם אסטרטגיית המיתוג הקולי. מיתוג קולי ונחשב ככלי שיווקי נוסף יחד עם לוגו וסיסמת החברה. אם אתם מחדשים את התדמית של החברה שלכם, מיתוג קולי עסקי הוא הכלי היעיל ביותר בשמיעה. ניתן לקרוא בלינק זה פרטים נוספים. בשורה תחתונה אומר שלקוח עוזב את השיחה עם הג'ינגל הייחודי שלכם בראש שלו ותשאלו כל דוקטור לשיווק – זוהי כבר 50% הדרך למכירה. תקשיבו לג'ינגלים המגניבים והקליטים שהכנו ללקוחותינו.

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט