פורסם בתאריך 27.06.22

הפקת פודקאסט – כיצד ואיך מתחילים להפיק פודקאסט? מבוא

עולם הפודקאסטים

סדרת מאמרים זאת מיועדת לכל אותם אשר מעוניינים להיכנס אל עולם הפקת פודקאסטים. אם אתם מרגישים שכולם מדברים על הפקת פודקאסט וגם מפיקים פודקאסטים, אתם צודקים – היום זהו נושא חם. ואנחנו בפנים. אנו מפיקים פודקאסטים מקצועיים לגופים אשר בוחרים להגיע אל הלקוחות שלהם בדרך אפקטיבית אשר ממצבת אותם ברף יותר גבוה.

הפקת פודקאסט

בסדרת מאמרים זאת אנו מסבירים למה כדאי לצלול לעולם פודקאסטים ונסקור את הפקת הפודקאסטים באופן כללי ואת האתגרים המיוחדים בהפקת פודקאסטים.

האזנה לפודקאסטים, כמו רדיו, היא טעם נרכש ובהפקת פודקאסטים אנו למעשה יוצרים הרגלי האזנה חדשים. ואתם כמשווקים חותרים לבנות דפוסי צריכה קבועים של התוכן שלכם. על כן מומלץ תמיד להפיק במידת האפשר מספר פודקאסטים במרווחי זמן קבועים ביום קבוע בשעה קבועה. אך אל תטעו – הפקת פודקאסט היא עניין מאתגר. כניסה לאולפן ללא תכנון והכנה מוקדמים הינם בגדר טעות אשר תעלה לכם בכסף וזמן.

בסדרת מאמרים זאת נסביר לכם את שלבי הפקת הפודקאסט וניתן לכם גם טיפים שיאפשרו להפוך את הפוסט שלכם לטוב יותר ומעניין יותר. כזה שיגרום לאנשים להקליק כדי להאזין לו ואף לחזור על מנת לצרוך עוד תוכן ו… להכיר אתכם ואת המותג שלכם יותר טוב. אז בואו נתחיל…
פנו אלי (אלעד אבוהב) ישירות לשיחת היכרות.

או שילחו לי מייל.

בואו נמשיך לשלב הבא: הפקת פודקאסטים – שלב א – שלב התכנון – בחירת התכנים הנכונים לפודקאסט

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט