פורסם בתאריך 06.06.21

טיפים אפקטיביים ליצירת ג'ינגל עסקי מוצלח

ג'ינגל עסקי איכותי וקליט (מוכר גם בשם פאנטון עסקי) ימצב את בית העסק ביחד עם החברות המוכרות במשק ובענף שלכם. ג'ינגל עסקי מוצלח אמור להכיל את המרכיבים הבאים: מוזיקה קליטה, שם בית העסק ותיאור המוצרים או השירותים. במאמר קצר זה אסקור את המאפיינים ואתן כמה טיפים שימושיים אשר יעניקו ערך מוסף לג'ינגל העסקי שלכם. בואו נתחיל – מה יהפוך ג'ינגל עסקי לאפקטיבי?
 

ג'ינגל עסקי מתחיל  עם מוזיקה איכותית

מוזיקה איכותית הכוללת לחן, עיבוד ואיכות ההקלטה היא בהחלט משפיעה על מצב הרוח של המתקשר או המתקשרת ועל הדרך בה הם תופשים את בית העסק שלך. בחירת מוזיקה מאיכות נמוכה עלולה ליצור אצל המתקשר או המתקשרת דיסוננס קוגנטיבי ורושם מוטעה. יותר מידע על נושא זה במאמר הבא.
 

גינגל עסקי חייב קריינות מקצועית ומעוררת אמון

הקריינות בעת ההאזנה היא פני בית העסק שלך. הקריין או הקריינית הופכים למשך של 30 שניות להיות הדוברים של בית העסק שלך. אם הקריין או הקריינית לא מעוררים אמון – זה עלול ליצור משבר אמון אצל הלקוח. יותר מידע על נושא זה במאמר הבא.
 

טקסט נכון מבחינה לשונית – הלב של הג'ינגל העסקי 

קצרה היריעה מלתאר את הנזקים התדמיתיים שטקסט עם טעויות לשוניות יגרום לבית העסק שלכם. ההשקעה המינימלית בטקסט נכון מבחינה לשונית, תניב החזר תדמיתי מבטיח. במילים אחרות – תנו למקצוענים לכתוב עבורכם את הטקסט או לפחות לעבור עליו ולבצע הגהה.
 

טקסט שיווקי

טקסט נכון מבחינה שיווקית מייצר במוחו של המתקשר תמונה אטרקטיבית של בית העסק והשירותים שהוא מספק. ולא לשכוח –  על הטקסט לכלול פרטים מזהים – כיצד הלקוח או הלקוחה הפוטנציאליים יכולים למצוא את בית העסק שלכם.
 
יש לי עוד הרבה מה לתרום לכם. צרו עמי קשר טלפונית או שלחו מייל ונמשיך לדסקס עוד על הנושא הזה.

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט