פורסם בתאריך 02.04.18

מהו מיתוג קולי

מהו מיתוג קולי?

מיתוג קולי המותאם אישית, הנו מוצר פרימיום ללקוחות המעוניינים לבדל את עצמם משאר החברות. מוצר זה מהווה בעצם חותמת קולית או לוגו קולי ומשמש ככלי פרסומי אדיר שיתרום לחברה במאמצי השיווק שלה. במילים אחרות זהו סוג של כרטיס הביקור קולי של העסק שלכם.

לא משנה מהו גודל העסק שלכם: עצמאי, חברה קטנה, חברה גדולה או תאגיד – המיתוג קולי הנו בעצם מוצר ייחודי המותאם ספציפית לכם הכולל סלוגן מולחן, מוזיקה אישית עם זכויות השמעה, טקסט שיווקי אשר ביחד משולבים למוצר אודיו המציב החברה למקום גבוה יותר.

 

מהי ההשפעה או האפקט של מיתוג קולי?

בשורה התחתונה  -אתם מסייעים ללקוח לזכור אתכם יותר טוב. מיתוג קולי מסייע פלאים ביצירת הרושם הראשוני במהלך המגע הישיר עם הלקוח – הטלפון.  האימפקט הוא אדיר על הלקוח/ה כשהוא או היא מתקשרים ושומעים ג'ינגל מולחן אישית עם סלוגן החברה. ניתן לשלב את הג'ינגל ביחד עם אלמנטים ויזואלים ואפיקי השיווק הדיגיטליים והחברתיים – ואתם יוצרים לעצמכם זהות שיווקית ייחודית.

הג'ינגל העסקי בתוספת קריינות למרכזייה מספק לכם כלי אפקטיבי ליצירת רושם ראשוני נכון ומכובד של העסק שלכם. ניתן להשתמש בכלי זה אף לקידום ופרסום מוצרים, שירותים או ניתוב הלקוח לאפיקי תקשורת נוספים כגון פנייה לאתר אינטרנט או עמוד הפייסבוק.

 

פלאטפורמות למיתוג קולי

את המיתוג הקולי אפשר לשלב בלא מעט פלאטפורמות :

  • רדיו – המיתוג הקולי יהווה כגי'נגל פרסומי
  • מערכת ניתוב שיחות- בזמן ההמתנה הלקוחשומע את המיתוג הקולי ולאחר מכן יעבור למרכזיה ולנת השיחות
  • ג'ינגל עסקי לניידי עובדי החברה
  • סרטי תדמית
  • כנסים
  • תוכן שיווקי במדיות החברתיות

 

למה בכלל לפתח מיתוג קולי?

המיתוג הקולי בעצם מקביל ללוגו ויזואלי בעולם השמע. המיתוג הקולי משחק תפקיד מרכזי במאמצי השיווק שלכם. הוא מהווה את הבסיס בקמפיין שיווק קולי (AUDIO MARKETING). יש כאלה המכנים את לוגו קולי. בואו נתאר את המצב הבא: לקוח מתקשר ובזמן ההמתנה היא או הוא שומעים מוזיקה מולחנת בהתאמה אישית לעסק שלכם מהווה בסלוגן המעביר את המסר השיווקי שלכם. זהו קהל שבוי שחבל לפספס אותו.

לקבלת הסברים נוספים והצעת מחיר, צרו איתנו קשר.

 

איך זה עובד?

עלות הטכנולוגיה הנמוכה כיום מאפשרת לך, העסק הממוצע, להשיג בעזרת תקציב מוגבל, מה שבעבר היה נחלתם הבלעדית של תאגידים או חברות גדולות אחרות. תחילה אנו לומדים את העסק שלך ומאפייניו וביחד איתך יוצרים סלוגן או סיסמת שיווק שתלווה את הג'ינגל. אח"כ שירותי הקופירייטינג שלנו יוצרים לכם טקסט לקריינות המשקף את העסק ואת מאפייניו. לאחר זאת זה נשלח למלחין ומוזיקאי על מנת ליצור לכם את הגי'נגל העסקי. לאחר אישור שלכם הלחן מועבר להקלטת כלים ושירה אצלנו באולפן.

בקרו בתיק העבודות שלנו ובקשו הצעת מחיר.

 

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט