פורסם בתאריך 19.12.21

תהליך ייעוץ משפטי לזיהוי דמויות מתוך סרטון וידאו

מה כולל תהליך ייעוץ משפטי לזיהוי דמויות מתוך סרטון וידאו? זיהוי הדמויות מתוך סרטי וידאו המוגשים כעדויות בבתי המשפט יכול לחרוץ את דין הנאשמים או לזכות אותם. זוהי פעילות קריטית שאמורה להיעשות על ידי בעל ניסיון וידע על מנת לספק את המסקנה הקרובה ביותר לאמת. ניסיון בצפייה בסרטים מתוך סוגי המצלמות השונות כגון מצלמות אבטחה או מצלמות גוף , ידע בהפעלת כלים מקצועיים (תוכנות) והפקת המקסימום מהם על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

 

מהו תהליך הזיהוי דמויות מתוך סרטון וידאו?

תהליך זיהוי דמויות מתוך סרטון וידאו מתחיל בקבלת סרטוני הוידאו ובדיקת איכותם. כאן, יש לציין, האופן בו הלקוח או הלקוחה שולח/ת את הסרטונים משפיע ישירות על איכות הסרטים והיא במקביל יכולה להשפיע על מסקנות הדו"ח. על כן לא להתעצל ולשלוח את הסרטון באיכות האופטימלית ביותר. שליחה בוואטסאפ היא מבחינת NO GO כי תוכנת הוואטסאפ דוחסת את סרטון הוידאו וכתוצאה מכך האיכות נפגמת משמעותית. מצב אופטימלי זה לקבל את הקובץ ישירות מההתקן שביצע את הצילום – תוכנת מערכת מצלמות האבטחה למשל.

 

בדיקת תקינות ושלימות הסרטון

בשלב הבא בתהליך לזיהוי דמויות מתוך סרטון וידאו, לאחר קבלת הסרטון עליי לוודא כי הסרטון לא נערך או לא קיימות אילו הפרעות היכולות להשפיע על המסקנות: עריכות אשר נעשו על מנת להשפיע על מהלך האירועים בסרטון או תקלות אשר נובעות מאי תקינות הקובץ. פה אני הולך לחשוף סקופ – אני בתהליכי פיתוח של תוכנה אשר תוכל לזהות האם בוצעו בישולים או עריכות בקבצים דיגיטליים – דבר שהוא היום בגדר הבלתי אפשרי. החזיקו לי אצבעות.

 

שיפור איכות הסרטון

בעזרת תוכנות ייעודיות, ניתן לשפר את איכות התמונה והסאונד וככה לקבל יותר מידע מהסרטון המקורי. מה למשל? ביצוע תקריבים – אחת הפונקציות החכמות בתוכנה שאני משתמש היא ביצוע תקריבים באיכות גבוהה המאפשרת צפייה בפרטים הקטנים אשר בהחלט יכולים להשפיע על מסקנת הדוח.

הבהרה – בעזרת הבהרת התמונה אפשר לזהות פרטים אשר במצב הנורמלי של הסרטון לא נראים.

פנו אלי (אלעד אבוהב – מומחה) ישירות לשיחת היכרות. או שילחו לי מייל.

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט