פורסם בתאריך 02.07.22

הפקת פודקאסט – שלב א – שלב התכנון – בחירת התכנים הנכונים לפודקאסט

כפי שציינו במאמר הקודם הפקת פודקאסט – מבוא, ישנם שלבים קריטיים בעת הפקת פודקאסט. השלב הראשון בהפקת פודקאסט הוא שלב התכנון. מדוע הוא כה קריטי? כדי לשכנע את קהל הלקוחות לבחור את הפודקאסט שלכם יש לבחור בתכנים הנכונים ולהנגיש אותם בקלות לקהל היעד – לבחור את ערוץ התקשורת המתאים.
 

הפקת פודקאסט – מהם התכנים הנכונים?

אבל מהם התכנים הנכונים להפקת פודקאסט? על מנת לענות על שאלת המפתח הזאת בואו נענה על מספר שאלות מקדימות:

למה אנחנו מפיקים את הפודקאסט?

מה סיבה שאנו מפיקים את הפודקאסט? למה שאנשים יאזינו לו?

מי קהל היעד שלנו?

מה הם רוצים לדעת או מה אנחנו רוצים שהם ידעו?

תשובות על השאלות האלו יסייעו לנו לתכנן טוב יותר את הפודקאסט:

  •  • להעלות רעיונות לפודקאסט,
  •  • לבחור מה יהיו הנושאים לפודקאסט
  •  • מי האנשים שאותם נזמין לשבת מול המיקרופון,
  •  • מה יהיה שם הפודקאסט שיגרום לאנשים להקליק כדי להאזין לו
  •  • מהן כותרות המשנה
  •  • מה יהיה האורך שאליו נשאב

פנו אלי (אלעד אבוהב) ישירות לשיחת היכרות.

או שילחו לי מייל.

בואו נתקדם  – הפקת פודקאסטים – שלב ב – התחקיר והכתיבה של כל אפיזודה לפודקאסט

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט