פורסם בתאריך 07.08.20

מהן היתרונות בנתב שיחות?

למה להתקין נתב שיחות בעסק?

ישנן מספר סיבות העשויות לעזור לכם להבין את החשיבות בנתב שיחות לעסק שלכם –  מענה אוטומטי מגביר את הפרספקטיבה של הלקוח או הלקוחה כאשר הוא או היא מתקשרים.

יתרון נוסף הוא כמובן היכולת הטכנית של נתבים השיחות לתת לכם שליטה על כל השיחות הנכנסות: מענה מהיר לכל שיחה, ניתוב אוטמטי של השיחה על פי צרכי הלקוח ומעקב אחר שיחות שלא נענו – אולי אתם מפספסים שם איזה ליד.

הלקוח יכול לנתב את עצמו בעסק הרבה יותר בקלות – להגיע לשלוחה המבוקשת ללא מעבר בין בעלי תפקיד לא רלוונטיים לפנייה שלו. ניתן להשתמש בזמן ההמתנה לקידום ופרסום מוצרים, שירותים או ניתוב הלקוח לאפיקי תקשורת נוספים כגון פנייה לאתר אינטרנט או עמוד הפייסבוק.

 

מי מקריין את נתב השיחות?

קריינים מקצוענים במגוון השפות – עברית, ערבית, רוסית, אמהרית, אנגלית צרפתית גרמנית ועוד. אנו עובדים עם קריינים מקצועיים במחירים הוגנים. עבודה מול קריינים קבועים מגבירה את התקשורת מול הקריין/נית ומונעת הפתעות לא רצויות במהלך הפרויקט.

 

האם אני יכול/ה לבחור את הקריין?

בוודאי – מתוך מאגר הקריינים שלנו.

 

איך אני יודע/ת מי הוא או מי היא הקריין/נית המתאים/מה בשביל העסק שלי?

שאלה טובה! בשביל זה אנחנו פה. בין אם אתם בית השקעות או חדר כושר – הניסיון שלנו יאפשר לנו להמליץ לכם על הקול מתאים ביותר לאופי העסק שלכם.

 

איך אפשר להנעים את זמן ההתמנה ללקוח/ה?

בעזרת טכניקות שונות – מוזיקה נעימה, טקסט מעניין וקול קריינות נעים.

 

מה ההבדל בין הטראקים שלנו ושל המתחרים?

לאוזן האנושית יש סיבולת מסוימת שאחרי כמה דקות מתחילה לרדת. כאשר אנו מעמיסים על האוזן שלנו אינפורמציה מעיקה -הסיבולת יורדת יותר מהר והלקוח או הלקוחה הופכים לפחות סבלניים. אני לא ממציא את זה – אלו תוצאות של מחקרי שיווק מלפני שני עשורים. הלחנים המקצועיים שלנו בעזרת קריינים או קרייניות מקצועיים משמרים את הסיבולת הזאת ומנעימים את זמן הלקוח או הלקוחה בעת ההמתנה. אתם מוזמנים לבקר בספריית המוזיקה שלנו.

 

האם אני חייב להשמיע טראק מוזיקה?

לא – ניתן גם לנגן הקראת טקסט בלבד.

 

כיצד ואיפה ניתן להשתמש במוזיקהאותה אני רוכש/ת?

המוזיקה שלנו נמכרת לכם עם רישיון שימוש מלא להשמעה  רק על נתב השיחות או הג'ינגל העסקי. כל שימוש מסחרי אחר אסור.

 

כמה עולה הקלטה לנתב שיחות?

אנו מספקים שני מסלולי רכישה:

  1. רכישה און ליין
  2. בקשה להצעת מחיר

 

לקבלת הסברים נוספים והצעת מחיר, צרו איתנו קשר.

בקרו בתיק העבודות שלנו ובקשו הצעת מחיר.

 

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט