האם הפרסום ברדיו עובד? עדיין? האם המדיה הזאת עדיין רלוונטית? כן ובהחלט. עסקים רבים המחפשים ערוצי פרסום מבינים כי הפרסום במדיית הרדיו חי וקיים. הם מבינים את זה בכל בוקר מחדש ביושבם באוטו בעודם מאזינים לתחנת רדיו האהובה עליהם, מזגן בפול ווליום, שרית חדד מפציצה ופתאום… פרסומת של המתחרה. אחח… זה כואב. "איך זה קורה?!? האם המתחרה שלי משקיע עכשיו באמת עשרות אלפי שקלים בקמפיין רדיו"? אז זהו, שלא! הפרסום ברדיו הוא אינו יקר כמו בשנים עברו. תחנות הרדיו הבינו שיש להם מתחרים על נתח שוק הפרסום – המדיה החברתית וקידום בגוגל ותנאי השוק החדשים הכתיבו מציאות חדשה ורמת מחירים הרבה יותר נוחה.
למה הרדיו בכל זאת עדיין אפקטיבי?
דבר ראשון פרסום ברדיו מספק חשיפה גבוהה מאוד כי עדיין המון אנשים מאזינים כל יום לרדיו. מדובר על מיליונים. בנוסף, פרסום ברדיו תופס את אותם המאזינים בד"כ ברמת ריכוז גבוהה, שלא מאפשרת להם להתעלם ואז הפרסומת עושה את שלה: קידום מכירות של מוצרים, הזמנה ליום פתוח, פרסום מבצעים ועוד שלל אפשרויות.
מה אורך פרסומת רדיו ממוצע?
אורך תשדיר פרסומת בד"כ הוא בין 10 ל- 15 שניות. אתם אולי חושבים שזה זמן קצר אבל אני מזמין אתכם לעיין בתיק העבודות שלנו ולהבין למה זהו אורך אידיאלי, המאפשר לכם למקד ולתמצת את המסר הפרסומי. איך מצליחים לספר כל כך הרבה ב 15 שניות? אפשרי. בשביל אנחנו כאן עם עשרות לקוחות מרוצים שביצענו להם קופירייטינג מוצלח – בטווח זמן כמעט אפסי אנחנו מצליחים להעביר ולפרסם את בית העסק שלהם.
מה חשוב בפרסומת רדיו?
- שם החברה.
- מידע על המוצר או השירות שלכם או לחילופין איזה כאבים המוצר שלכם מרפא.
- איך הלקוח/ה מוצא/ת אתכם. הדוגמה הכי נפוצה היום היא הטקסט "חפשו אותנו בגוגל" + שם החברה.
איך העסק שלי יתבלט בין כל העסקים?
שאלה חכמה. היום שוק העסקים הקטנים/בינוניים תופח בקצב אקספוננציאלי. אז למה שהלקוח יפתח את הארנק ויבצע רכישה אצלכם ולא אצל המתחרים? אז מעבר ליתרון היחסי ברמת המוצר שלכם אתם יכולים ליצור לעסק שלכם זהות ייחודית עם מיתוג קולי – קריינות ייחודית ומוזיקה מותאמת לצרכי החברה. רוצים להבין יותר? בקרו בתיק הלקוחות שלנו – עשינו שם דברים מ ג נ י ב י ם!
יאללה – חפרתי. צרו עמי קשר טלפונית או שלחו מייל ונמשיך להתקשקש עוד על הנושא הזה.