פורסם בתאריך 15.08.21

כיצד ג'ינגל עסקי תורם למיתוג העסק שלכם

מה זה מיתוג עסקי?

ג'ינגל עסקי הנו מרכיב חשוב כאשר בונים את המיתוג של בית העסק. מיתוג הינו ההרכב של שיטות השיווק והתקשורת שלכם המבדיל את בית העסק שלכם או המוצרים שלכם מהמתחרים. כתוצאה המיתוג יוצר היכרות ורושם מתמשך בתודעתם של הלקוחות: לוגו,אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק והודעה קולית – כל הכלים השיווקיים האלו יוצרים תמונה אחידה בתודעתו של המתקשר. יתרונות המיתוג הם לטווח ארוך: מאפשר לבית העסק, המוצר ובשירות שלך להתבלט על פני המתחרים ויצירת זהות ייחודית לארגון.
 

מה הקשר בין ג'ינגל עסקי למיתוג?

הג'ינגל עסקי הוא מרכיב קריטי במיתוג אשר פונה לחוש השמיעה – כיצד אתה נשמע באוזני הלקוח/ה הפוטנציאליים? הג'ינגל עסקי מציב אותך ואת בית העסק שלך ברמה אחת מעל המתחרים עוד לפני שיצרת קשר עם הלקוח/ה.
 

כיצד ג'ינגל עסקי מסייע למיתוג?

הג'ינגל העסקי תופס את הלקוח כשבוי – ממתין על הקו ובפניה לחוש השמיעה נותן ללקוח את הרעיון – יש פה בית עסק רציני אשר משקיע במאמצי שיווק ומספק מידע על המוצר או השירותים.
 

כיצד מפיקים ג'ינגל עסקי?

וויס אובר הפיקה כבר מאות גינגלים עסקיים אשר תרמו רבות למיתוג העסקי של לקוחותינו. איך עושים זאת? בקלי קלות. שולחים לי מייל ואני שולח הצעת מחיר. לאחר הסכמה אנו כותבים ביחד טקסט אופטימלי אשר מייצג אותך ואת בית העסק שלך, בוחרים קריין או קריינית, מוזיקה מתאימה ומתחילים להתגלגל. קלי קלות.

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט