כאן תקבלו עיצות ומידע חשוב בתחום הקריינות והאודיו
כחברה שיצרה מאות תשדירי מרכזיה והקלטנו והפקנו אלפי קרייניות למרכזיה בכל השפות , התמקצענו בהטמעת תשדירים למרכזיה. נכון להיום עקב
האם אתם רוצים גי'נגל עסקי, פאנטון עסקי לבית העסק שלכם? האם אתם רוצים גי'נגל עסקי, פאנטון עסקי לבית העסק שלכם?
בהמשך למאמר הקודם כיצד לתכנן נתב שיחות נכון המאמר הבא יעסוק בטעויות נפוצות בעת תכנון נתב שיחות. הנציג הטלפוני
נתב השיחות – פרטים כלליים נתב שיחות הוא מענה טלפוני עבור המתקשרים לארגון או לעסק, המנתב שיחות באמצעות תפריט קולי
הרבה לקוחות שואלים אותי מהי מרכזייה בענן? ומהן היתרונות? וויס אובר אמנם לא מספקת את השירות אבל בכל זאת כתבתי
מוזיקה בהמתנה – מה היא עושה לנו? מוזיקה יכולה לשמש ככלי למניפולציה. מחקרים מצביעים על כך שלהאזנה למוזיקה יש השפעה
רבותי זוהי עובדה – לקוחות הממתינים לנציג מכורת או שירות ,לא אוהבים להמתין למענה טלפוני פאסיבי – כלומר צליל המתנה
שלום לכולם שאלה אחת מתעוררת תמיד כאשר לקוחות יוצרים קשר עם וויס אובר בעניין קריינות לנתב שיחות – מה אני
פרויקט קריינות יכול להיות עניין לא זול אם לא עושים זאת נכון. ככל שהקריין יותר מנוסה והקול שלו יותר מוכר
במהלך פרויקט הקריינות, בין אם זה נתב שיחות, סרטון תדמית או ג'ינגל, הלקוח/ה נדרשים לבחור בקריין גבר או קריינית אישה.