הבלוג שלנו

כאן תקבלו עיצות ומידע חשוב בתחום הקריינות והאודיו

איך מטמיעים קריינות ותשדירים למרכזיה וירטואלית או למרכזיית IP

כחברה שיצרה מאות תשדירי מרכזיה והקלטנו והפקנו אלפי קרייניות למרכזיה בכל השפות , התמקצענו בהטמעת תשדירים למרכזיה. נכון להיום עקב

קרא עוד...

איך מטמיעים גי'נגל עסקי, פאנטון עסקי , צליל המתנה עסקי, תשדיר המתנה עסקי, המתנה נעימה, לחברת הסלולר שלכם

האם אתם רוצים גי'נגל עסקי, פאנטון עסקי לבית העסק שלכם? האם אתם רוצים גי'נגל עסקי, פאנטון עסקי לבית העסק שלכם?

קרא עוד...

טעויות נפוצות בתכנון נתב שיחות

בהמשך למאמר הקודם כיצד לתכנן נתב שיחות נכון המאמר הבא יעסוק בטעויות נפוצות בעת תכנון נתב שיחות.   הנציג הטלפוני

קרא עוד...

איך לתכנן נתב שיחות?

נתב השיחות – פרטים כלליים נתב שיחות הוא מענה טלפוני עבור המתקשרים לארגון או לעסק, המנתב שיחות באמצעות תפריט קולי

קרא עוד...

מהי מרכזייה בענן?

הרבה לקוחות שואלים אותי מהי מרכזייה בענן?  ומהן היתרונות? וויס אובר אמנם לא מספקת את השירות אבל בכל זאת כתבתי

קרא עוד...

איזה סוג מוזיקה להשמיע בעת המתנה?

מוזיקה בהמתנה – מה היא עושה לנו? מוזיקה יכולה לשמש ככלי למניפולציה. מחקרים מצביעים על כך שלהאזנה למוזיקה יש השפעה

קרא עוד...

ג'ינגל עסקי או פאנטון – מה היתרונות לעסק שלך?

רבותי זוהי עובדה – לקוחות הממתינים לנציג מכורת או שירות ,לא אוהבים להמתין למענה טלפוני פאסיבי – כלומר צליל המתנה

קרא עוד...

קריינות לנתב שיחות – דוגמאות לתסריטי טקסט ומענים קוליים עסקיים

שלום לכולם שאלה אחת מתעוררת תמיד כאשר לקוחות יוצרים קשר עם וויס אובר בעניין קריינות לנתב שיחות – מה אני

קרא עוד...

כמה טיפים ועצות לשיפור פרויקט הקריינות שלכם

פרויקט קריינות יכול להיות עניין לא זול אם לא עושים זאת נכון. ככל שהקריין יותר מנוסה והקול שלו יותר מוכר

קרא עוד...

קריינית או קריין – מי מתאים יותר?

במהלך פרויקט הקריינות, בין אם זה נתב שיחות, סרטון תדמית או ג'ינגל, הלקוח/ה נדרשים לבחור בקריין גבר או קריינית אישה.

קרא עוד...
פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט