פורסם בתאריך 31.07.22

הפקת פודקאסטים – שלב ד – הקלטת הפודקאסט

לאחר בחרנו נושא את נושא הפודקאסט בקפידה, תחקרנו והכנו תוכן איכותי, אנחנו מוכנים לשלב הקלטת הפודקאסט. קיימות מספר אפשרויות ההקלטה. ההקלטה יכולה להתבצע באולפן כאשר אנחנו מטפלים בכל התחומים ומוודאים זמינות אולפן במועד המבוקש על-ידכם וע"י המשתתפים שלכם.

 

כמה זמן נמשכת הקלטת הפודקאסט?

מבחינת תזמון ההקלטה ישנו כלל אצבע – לפודקאסט של כעד 20 דקות יש לקחת בחשבון שעת הקלטה אחת. אם וכאשר המרואיין משתתף ביותר מפודקאסט אחד ניתן לרכז שתיים או שלו אפיזודות ביום הקלטה אחד. אנחנו יודעים גם להביא את האולפן אליכם לבצע הקלטה מקצועית במשרדי החברה, להגיע אל המרואיין עצמו, לסקר כנסים מקצועיים, להקליט, לערוך ולהפוך אותם לפודקאסט, לראיין משתתפים ומרצים בכנסים כאלה, או להקים בכנס אולפן ההקלטות שקוף שמהווה אטרקציה בפני עצמה.

 

לפני הקלטת הפודקאסט

יום או יומיים לפני ההקלטה אנחנו מאפשרים למשתתפים גם לתרגל. ככל שהם מעוניינים בכך אנחנו יכולים לקיים שיחת אונליין שבה נעבור על הטקסטים נשנה ולהעיר הערות על פי הצורך. לכל אדם בעולם יש הרי אופן דיבור מיוחד משלו ולעתים אנחנו נגלה במהלך התרגול עד כמה שינוי קטן במבנה המשפט גורם לו להישמע טוב יותר בפיו של הדובר המסוים הזה.

 

הקלטת הפודקאסט באולפן ההקלטות

הגענו לרגע ההקלטה. מה קורה באולפן? חשוב לזכור. צריך לדבר מול המיקרופון ולא לקרוא מהכתב כהרצאה מונוטונית. דמיינו את הקהל שלכם. למעשה דמיינו מישהו שמייצג את הקהל הזה, את הידע שיש לו ואת מה שהוא רוצה לדעת. חברת וויס אובר עובדת עם אולפני גל קול באופן צמוד ומספקת סביבת עבודה נעימה ומקצועית לניהול השיחה או הראיון עליו מתבסס הפודקאסט. לאחר סיום ההקלטה מגיעה שלב העריכה בו אנו מתקנים את כל מה שדרוש תיקון או חותכים החוצה תוכן שהתברר בדיעבד כמיותר. ניתן גם לשנות את סדר הדברים או את סדר השאלות על מנת להגיע למבנה נכון יותר של הפודקאסט.

 

פנו אלי (אלעד אבוהב) ישירות לשיחת היכרות.

או שילחו לי מייל.

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט