פורסם בתאריך 15.02.21

איך מטמיעים קריינות ותשדירים למרכזיה וירטואלית או למרכזיית IP

כחברה שיצרה מאות תשדירי מרכזיה והקלטנו והפקנו אלפי קרייניות למרכזיה בכל השפות , התמקצענו בהטמעת תשדירים למרכזיה.
נכון להיום עקב התפתחות הטכנולוגית מרכזיות שהיו בעבר נחלתן של החברות והתאגידים הגדולים,

 הפכו לנחלת הכלל וכל חברה יכולה להרשות לעצמה ולפעמים עדיף לעבור למרכזיה ולא להחזיק מספר קווים.
נכון להיום רוב המרכזיות הן וירטאליות ועובדות על טכנולוגיית IP , האמת שאין סיבה להחזיק מרכזיה פיזית. עקב המחירים הזולים וההיתרונות הרבים הטמונים במרכזיות וירטואליות.

כיום יש המון חברות איכותיות שנותנות שרותי מרכזיה וענן (נשמח להמליץ לכם במידה ותבקשו), אך רובן לא נותנות שרותי קריינות כי אלו 2 תחומים שונים ולא משיקים ובמידה והם כן נותנים, הם פשוט מפעילים קבלן משנה שמבצע את העבודה עבורם.

בסוף ההתקנה תדרשו להכניס תשדיר מרכזיה שינווט  בין המשרדים ובין השלוחות, ולכן בשלב הזה תצטרכו לבצע הקלטת קריינות. ישנן מרכזיות שאפשר לבצע את ההקלטה בעצמן, אך ההבדל בין חברה הנותנת שרותי קריינות מקצועית בליווי מוזיקלי, משדר הרבה יותר מקצוענות מאשר קולה של מנהלת המשרד החביבה.

ולכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית לקבלת השרות הנ"ל.

לאחר שנעזור לכם לשכתב טקסט, החברה תקליט את הקריינות ותוסיף מוזיקת רקע המתאימה לסגנון החברה.

חשוב לציין לפני ביצוע העבודה איזה סוג מרכזיה יש ברשותכם על מנת לדעת איזה פורמט יש לייצא עבורכם, מפני שכל מרכזייה תומכת בפורמט קובץ דיגיטלי שונה  :

מרכזיה אנלוגית

מרכזיה דיגיטלית

מרכזיית IP

מרכזיית IP פיזית

מרכזיה באירוח

מרכזיה וירטואלית/מרכזיה בענן/מרכזיית IP CENTREX

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט